Битва під Крутами 29 січня 2018 р. – одна з трагічних і водночас легендарних сторінок в історії українських визвольних подій 1917-1921 років.
На знак вшанування пам’яті Героїв Крут у Горохівському коледжі ЛНАУ 27 січня було проведено виховну годину «Квіти у полі там, де Крути…» за участю студентів ІІ курсу технологічного відділення, групи Т-21. У віршах і прозі вони розповідали про героїзм їх однолітків у далекому 1918 році. Працівниками бібліотеки оформлено тематичну виставку «Подвиг юності - нескорений».
Викладач історії О.М. Полігас у своєму виступі акцентувала увагу студентів на важливості пам’яті сучасною молоддю подвигу юних українців, які віддали свої життя за незалежність України в боротьбі з більшовиками Росії. Про те, наскільки важливо взяти для себе урок з тих трагічних подій, аби в майбутньому вони не повторились, говорила С.В. Білик, заступник директора з виховної роботи. Методист коледжу С.О. Савченко наголосила студентам на необхідності бути відповідальними, передусім у навчанні, щоб бути всесторонньо розвиненими, знати і пам’ятати історію своєї країни та свого народу.
Учасники заходу переглянули відеофільми та презентацію про битву під Крутами, вшанували пам’ять героїв хвилиною мовчання, передавши один одному символічну «свічку пам’яті».
Зима – це найкращий час для навчання водіїв та набуття професійної майстерності.
В Горохівському коледжі Львівського НАУ проводиться набір та реєстрація груп на навчання з підготовки водіїв категорії «В». Навчання заплановано після комплектування групи.
В історії становлення незалежності і соборності України особливе місце займає день 22 січня 1919 року, коли Директорія Української Народної Республіки проголосила Злуку всіх українських земель в єдину Українську державу. Саме цей день з′єднання Західноукраїнської Народної Республіки з Українською Народною Республікою прийнято відзначати як свято – День соборності України.
Офіційний державний статус День Соборності України отримав у 1999 році, а в 2011 було встановлено День Соборності і Свободи України.
Працівники бібліотеки організували книжкову виставку «Доленосна віха нашої істоії», на якій представлені документи із фондів бібліотеки, зібрана література, газетно – журнальні статті, що висвітлюють тернистий шлях України до соборності. Матеріали інформують та акцентують увагу на історичних фактах, що передували злуці. Книжкова виставка привертає увагу відвідувачів бібліотеки та пропонує замислитись над історією нашої країни, сьогоденням та майбутнім українського народу.
З метою виховання патріотизму, національної гідності та любові до своєї держави України, 20 січня 2021 року у Горохівському коледжі ЛНАУ було проведено засідання студентської ради в режимі online, приурочене Дню Соборності України, а також тематичні виховні години кураторами у групах.
Захід, який організували та провели заступник директора з виховної роботи С.В. Білик та культорганізатор О.В. Рендюк, проходив у формі «круглого столу», де студенти обговорювали питання: «Яке значення для вас має День Соборності України?», «День Соборності й День Незалежності України: спільне і відмінне».
У засіданні взяли участь директор коледжу О.М. Жельчик, методист коледжу С.О Савченко, вихователь гуртожитку М.П. Наглюк та завідувачка бухгалтерського відділення С.В. Шелін, які висловили свої думки про важливість єдності українського народу.
Події, які відбуваються в нашій державі, не залишають байдужим жодного громадянина, а тому надзвичайно важливо усвідомлювати свою приналежність до української нації, пам’ятати її героїчне минуле, щоб захищати національні інтереси та національну гідність.
Соціальні мережі є невід’ємною частиною нашого сьогодення, особливо для молоді, яка зареєстрована в різних спільнотах з метою обміну інформацією та спілкування.
З метою вивчення впливу соціальних мереж на студентську молодь, у Горохівському коледжі ЛНАУ головою студпрофкому було проведено анкетування на тему «Соціальні мережі у моєму житті», в якому взяли участь 130 студентів.
Згідно результатів анкети, студенти коледжу віддають перевагу соціальній мережі «Instagram» (88,5% респондентів). Щодо ставлення студентів до соціальних мереж в цілому, 69,2 % вважають його «позитивним», 28,5 % - «нейтральним», а решта – «негативним» і «нормальним». Найбільшою мотивацією для реєстрації у соцмережах для студентів є «можливість спілкування» (75,4%).
У зв’язку з різкою зміною температурного режиму, адміністрація Горохівського коледжу ЛНАУ спільно з Горохівською міською радою організували облаштування пункту обігріву в гуртожитку №3 Горохівського коледжу ЛНАУ. Це зроблено з метою недопущення випадків обмороження та загибелі людей. У пункті обігріву можна випити гарячого чаю з печивом, поспілкуватися з працівниками гуртожитку, а також, за потребою, отримати першу медичну допомогу.
Адреса пункту обігріву: м. Горохів, вул. Студентська,10.
Коли на вихідні з 16 на 17 січня в умовах різкого похолодання виходить з ладу водонапірна башта, припиняється водопостачання в гуртожитки, навчальний корпус та будинки по вулиці Студентській, важливе значення мають організаторські здібності адміністрації коледжу та сформованої напередодні оперативної групи для реагування на можливі надзвичайні ситуації.
Без водопостачання під загрозою стало проживання мешканців у гуртожитках , зупинення роботи котельні і теплопостачання, продовження навчального процесу, який і так потерпає від пандемії коронавірусу.
Вкотре оперативна група у складі слюсарів-сантехніків Івана Луцюка, Юрія Киричука, електриків Всеволода Чижика, Михайла Ткачука, інженера з охорони праці Ігоря Савченка на чолі із заступником директора коледжу Кишком Дмитром Івановичем без пафосу і зайвої метушні зуміли в ніч з 16 на 17 січня в п’ятнадцятиградусний мороз на відкритій місцевості перевести водопостачання на резервну свердловину водонапірної башти, а в неділю 17 січня на протязі дня (до 17.00 год.) провести заміну водозабірного насосу на основній свердловині. Водозабірний насос знаходиться на 50-метровій глибині і з’єднаний з восьмиметровими частинами металевих труб (за принципом "антени"), які виводять воду до підніжжя водонапірної башти. Протягом дня довелося демонтувати ці частини водопроводу, витягуючи їх із глибини, для того, щоб замінити водозабірний насос, який вийшов із ладу.
«Роль соціальних мереж у формуванні іміджу закладу освіти» - тема, яка стала предметом дискусії 15 січня 2021 року викладачів Горохівського коледжу ЛНАУ. Актуальність теми сприяла залученню до участі у обговоренні 89% педагогічних працівників коледжу.
Роль інформаційно-комунікаційних технологій у контексті профорієнтаційної діяльності закладу освіти представили у своєму виступі - презентації Генсецька О.М., заступник директора з навчальної роботи і Галтман Т.В., викладач обліково-економічних дисциплін. Вони поглиблено зупинились на необхідності і прикладах впровадження хмарних технологій в цю роботу.
Білик С.В., заступник директора з виховної роботи, продовжила дискусію важливим питанням про роль соціальних мереж у просуванні іміджу закладу освіти. Вона зазначила, що інформаційно-комунікаційні технології займають важливе значення у житті викладачів і студентів. Вони сприяють навчанню студентів, пропонуючи нові методи навчання, тільки треба спрямувати молодь до використання надійних, перевірених інформаційних джерел. Змістом соціальних мереж є розповсюдження новин, швидка і дешева комунікація, а також можливість бути в центрі уваги. Соціальні мережі є ефективним інструментом привернення уваги. Особливо це важливо під час вступної кампанії, де можна розмістити відео, фотоматеріали про коледж. Соціальні мережі дають можливість досягнути тих, кого важко досягнути за допомогою традиційних засобів інформації. З питання важливості соціальних мереж було проведено анкетування серед студентів, участь в якому взяло близько 34% студентів.
Випуск Державною установою «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» навчально-методичного журналу «Фахова передвища освіта» розпочався з 1 вересня 2019 року як послідовника журналу «Освіта. Технікуми. Коледжі», що був єдиним періодичним виданням для керівників та викладачів технікумів і коледжів України. Журнал знайомить читачів з досвідом роботи закладів освіти, окремих педагогів, висвітлює проблеми освіти, практичної підготовки, дослідної роботи, формування професійної компетентності, особистості студента, соціальної активності молоді.
До редакційної колегії журналу входять відомі управлінці освітньої галузі: Тетяна Іщенко, Світлана Жуковська, Станіслав Ніколаєнко, Микола Хоменко, Олег Шаров та ін.
Щиро вітаємо викладача коледжу, завідувача навчально-виробничою практикою Марію Долінську з публікацією і можливістю представити позитивний досвід роботи Студентського центру агробізнесу Горохівського коледжу Львівського національного аграрного університету для освітян України.
Студентський центр агробізнесу організовує і поширює інформацію про майбутню професію, формує активну життєву позицію, знайомить із формами, методами, технікою пошуку роботи, підвищує конкурентоспроможність випускників та сприяє їх працевлаштуванню.
Адреса досвіду. Марія Долінська. Студентський центр агробізнесу - одна із ланок економічного виховання студентів та їх працевлаштування. Журнал "Фахова передвища освіта", №4, 2020. с.123-127.