Соціальні мережі є невід’ємною частиною нашого сьогодення, особливо для молоді, яка зареєстрована в різних спільнотах з метою обміну інформацією та спілкування.
З метою вивчення впливу соціальних мереж на студентську молодь, у Горохівському коледжі ЛНАУ головою студпрофкому було проведено анкетування на тему «Соціальні мережі у моєму житті», в якому взяли участь 130 студентів.
Згідно результатів анкети, студенти коледжу віддають перевагу соціальній мережі «Instagram» (88,5% респондентів). Щодо ставлення студентів до соціальних мереж в цілому, 69,2 % вважають його «позитивним», 28,5 % - «нейтральним», а решта – «негативним» і «нормальним». Найбільшою мотивацією для реєстрації у соцмережах для студентів є «можливість спілкування» (75,4%).
Чи мають студенти коледжу залежність від соціальних мереж? 87 респондентів, що становить майже 67%, зазначили, що не мають залежності; 16,2% опитаних (21 особа) визнали, що таки мають залежність, і це їх пригнічує; 16,9% (22 особи) не вважають свою очевидну залежність від соціальних мереж проблемою.
Для переважної більшості учасників анкетування бути зареєстрованими в соцмережах означає бути сучасними. Зрештою, як і для кожного з нас. Найголовніше пам’ятати, що живе спілкування з друзями, коли ми їх бачимо і чуємо, набагато важливіше і приємніше, ніж переписка зі смайликами.
|