«Роль соціальних мереж у формуванні іміджу закладу освіти» - тема, яка стала предметом дискусії 15 січня 2021 року викладачів Горохівського коледжу ЛНАУ. Актуальність теми сприяла залученню до участі у обговоренні 89% педагогічних працівників коледжу.
Роль інформаційно-комунікаційних технологій у контексті профорієнтаційної діяльності закладу освіти представили у своєму виступі - презентації Генсецька О.М., заступник директора з навчальної роботи і Галтман Т.В., викладач обліково-економічних дисциплін. Вони поглиблено зупинились на необхідності і прикладах впровадження хмарних технологій в цю роботу.
Білик С.В., заступник директора з виховної роботи, продовжила дискусію важливим питанням про роль соціальних мереж у просуванні іміджу закладу освіти. Вона зазначила, що інформаційно-комунікаційні технології займають важливе значення у житті викладачів і студентів. Вони сприяють навчанню студентів, пропонуючи нові методи навчання, тільки треба спрямувати молодь до використання надійних, перевірених інформаційних джерел. Змістом соціальних мереж є розповсюдження новин, швидка і дешева комунікація, а також можливість бути в центрі уваги. Соціальні мережі є ефективним інструментом привернення уваги. Особливо це важливо під час вступної кампанії, де можна розмістити відео, фотоматеріали про коледж. Соціальні мережі дають можливість досягнути тих, кого важко досягнути за допомогою традиційних засобів інформації. З питання важливості соціальних мереж було проведено анкетування серед студентів, участь в якому взяло близько 34% студентів.
Жельчик О.М., директор коледжу, підкреслив, що думка наших студентів є дуже цінною для адміністрації. Важливим також є контроль за випуском рекламних продуктів, вивчення позитивного досвіду просування іміджу закладу освіти. Необхідно активніше розповсюджувати інформацію про досягнення студентів коледжу, використовувати нові сучасні механізми, інструменти поширення інформації. У доступній формі він також поділився досвідом створення власного блогу, ютуб-каналу, персонального сайту, продемонстрував сторінки у Facebook щодо життя коледжу, історичних подій Горохова.
В обговоренні взяла участь Рендюк О.В., культорганізатор, голова студентської профспілки коледжу, яка поділилась позитивним досвідом активної участі студентського самоврядування в розповсюдженні позитивної інформації, цікавих світлин і відео про студентське життя в соціальній мережі Instagram. Вона розповіла, що студентська рада створила групу «Студентське життя», яка налічує 550 читачів, і окремі відео виступів студентських колективів коледжу, розміщені в цій групі, мають багатотисячні перегляди.
Під час дискусії Гайда Г.М., викладач обліково-економічних дисциплін, звернула увагу на основні вимоги до реклами на ринку освітніх послуг, особливо на те, що реклама повинна бути переконливою і ненав’язливою.
Про методичне забезпечення веб-сайту коледжу як іміджу сучасного закладу освіти, його завтра розповіли Киричук В.Ф., викладач інформатики і Савченко С.О., методист. Світлана Олексіївна продемонструвала розділи нового веб-сайту і наявність інформації про освітній процес: нормативно-правову базу, освітньо-професійні програми, графік навчального процесу, адміністрацію, викладацький склад, циклові комісії, а також наявність інформації про бібліотеку коледжу, музей «Берегиня», для абітурієнтів, посилань на корисні ресурси, дистанційного доступу до навчальних матеріалів, інформації для студентів, можливості анкетування студентів, інформацію для випускників - галерею випускників, контакти.
Киричук В.Ф. звернула увагу на необхідність дотримання вимог до інформації: своєчасність розміщення дописів, динаміку оновлення, доступність і достовірність інформації, якість новин, відповідальність, дублювання іноземною мовою.
Жельчик О.М. акцентував увагу на географії відвідувачів сайту коледжу, а також на тому, що веб-сайт закладу освіти – це обов’язкова норма, яка забезпечує прозорість та інформаційну відкритість коледжу і дозволяє викладачам презентувати життя коледжу: власний педагогічний досвід, життя студентів, їх здобутки. Директор коледжу звернув увагу на контент і подальше вдосконалення інформаційного та технічного забезпечення веб-сайту коледжу. Олег Миколайович підсумував: веб-сайт має бути зручним інструментом мережевої взаємодії всіх учасників освітнього процесу: здобувачів освіти, батьків, викладачів, адміністрації.
Савченко С.О., методист коледжу, поділилась досвідом власної роботи про сайт методичного кабінету як інструмент забезпечення нової якості освіти у відкритому освітньому просторі.
Завершилася дискусія обговоренням цікавих ідей педагогічних працівників і розумінням того, що від кожного з нас залежить поліпшення інформаційного наповнення веб-сайту коледжу, оперативне поширення позитивної інформації про коледж в соціальних мережах, імідж закладу освіти, його майбутнє.
ФОТО
ПРЕЗЕНТАЦІЯ 1
ПРЕЗЕНТАЦІЯ 2 |