11 жовтня 2023 р. відбулося планове засідання адміністративної ради коледжу, на якому було розглянуто ряд важливих питань життєдіяльності закладу освіти.
Дмитро Кишко, заступник директора з адміністративно-господарської роботи, та Ігор Савченко, інженер з охорони праці, доповіли про стан підготовки закладу освіти до роботи в осінньо-зимовий період та заходи з енергозбереження.
Марія Бродзяк, головний бухгалтер коледжу, ознайомила учасників наради про стан виконання кошторису коледжу у ІІІ кварталі та заходи з фінансової стабілізації. Людмила Чернящук, бухгалтер, провела аналіз стану виконання договірних зобов’язань студентами щодо оплати вартості освітніх послуг.
Учасники засідання заслухали звіт Марії Веремчук, медичної сестри, про підсумки проходження обов’язкового медичного огляду працівниками коледжу.
Раїса Демчук, старший інспектор відділу кадрів, доповіла про стан ведення військового обліку в коледжі. На засіданні окрему увагу було зосереджено на питанні про оцінку ступеня безбар’ єрності об’єктів коледжу для осіб з інвалідністю, з якого доповідав учасникам наради Ігор Савченко.
Підсумовуючи, в.о. директора коледжу Олег Жельчик зауважив, що безбар’єрний доступ для осіб з особливими освітніми потребами – завдання, яке ставить держава перед освітянами. Необхідно і надалі використовувати всі можливості, щоб зробити ще більш зручними і доступними окремі входи (зокрема до укриття).
Очільник коледжу наголосив на заощадженні і економії енергоресурів, відповідальному ставленні до виконання своїх обов’язків кожним, тісній співпраці зі здобувачами освіти та колегами, зважаючи при цьому на педагогічну етику і толерантність.
З питань порядку денного були прийняті відповідні рішення.
|