У січні 2021 року відповідно до плану заходів Горохівського коледжу Львівського НАУ були проведені в онлайн-форматі методичні семінари, які об’єднали педагогів коледжу навколо вирішення актуальних проблем сьогодення.
На семінарі, який відбувся 11 січня, були розглянуті питання, які допомогли розширити знання педагогічного колективу про вимоги до оформлення документації викладача коледжу і її використання: навчально-методичного комплексу дисципліни та навчальної практики, навчально-методичних планів занять, журналів академічних груп, індивідуальних планів роботи викладача, планів виховної роботи куратора групи, планів роботи завідувача кабінетом, паспорта кабінету. Долінська М.О., викладач-методист, завідувач навчально-виробничої практики, презентувала науково-методичний матеріал з цієї теми і поділилася власним досвідом роботи.
Проценко Б.М., викладач математики, розглянула ключові аспекти формування інноваційно-освітнього простору в коледжі, сучасні педагогічні технології навчання. Викладачі мали змогу опрацювати теоретичний матеріал даного питання, а також ознайомитись з інформаційними та інтерактивними технологіями навчання, які вона застосовує на заняттях математики. Адже усім учасникам семінару було цікаво не тільки заслухати теоретичні доповіді, але й побачити методичні «родзинки» викладачів.
Здрилюк В.І., викладач комп’ютеризації сільськогосподарського виробництва, в дистанційній платформі Moodle ГК ЛНАУ продемонструвала послідовно технологію створення тестових завдань різних типів та методичні прийоми використання комп’ютерних програм тестування.
12 січня учасникам педагогічного семінару запропонували долучитися до обговорення наступних питань:
1.Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання.
2. Наукова діяльність викладача Горохівського коледжу ЛНАУ.
3.Інтегрований підхід в організації позааудиторної роботи з технологічних дисциплін, організація науково-дослідної роботи як один із шляхів формування ключових компетентностей майбутніх фахівців.
3.Пошук напрямів та форм підвищення кваліфікації педагогічного працівника у 2021 році.
Соціальний педагог Жельчик Г.М. у своїй доповіді «Психологічна підтримка учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання» наголосила, що у період локдауну чи посиленого карантину зростає роль педагогічного колективу щодо збереження психічного і соціального здоров’я учасників освітнього процесу. Адже встановлення довготривалого терміну перебування вдома та рекомендованої Міністерством охорони здоров’я України самоізоляції з обмеженими ресурсами, зниженою активністю та соціальними контактами – все це впливає на психічне самопочуття. В таких умовах збільшується вразливість до соціальних ризиків, особливо в мережі Інтернет, в соціальних мережах.
Важливими завданнями в роботі із здобувачами освіти в період карантину та самоізоляції є:
- зниження рівня тривоги, паніки;
- підвищення рівня стресостійкості та підтримка емоційної рівноваги;
- запобігання соціальним ризикам підлітків, які перебувають вдома, можливо, без нагляду дорослих;
- розвиток індивідуальних особливостей підлітків їх інтересів, здібностей, відчуттів, стосунків, захоплень, життєвих планів і т.д..
Соціальний педагог підсумувала: психологічна відновлюваність залежить, насамперед, від ресурсів, які має людина, а також вміння бачити їх і користуватися ними. Саме ресурси, - а це все, що додає у наше життя якості та позитиву, - і підтримка друзів та рідних, наявність хобі, вміння підтримати свій настрій піснею, танцем, медитацією, спогляданням сходу чи заходу сонця, смачною їжею, обновкою тощо – усе це посилює здатність до психологічного відновлення.
Питання актуальності наукової роботи, вимог до написання наукової статті, її викладу, оригінальності тексту висвітлено у доповіді викладача обліково-економічних дисциплін Рибки Н.В. Презентуючи власний досвід, викладач рекомендувала наукову роботу розпочинати з тих питань, які цікавлять студентів.
Викладач, голова циклової комісії технологічних дисциплін Сальнікова Г.А. розглянула проблему інтегрованого підходу в організації позааудиторної роботи з технологічних дисциплін, організації науково-дослідної роботи як одного із шляхів формування ключових компетентностей майбутніх фахівців. У своїй доповіді викладач проаналізувала форми позааудиторної роботи, окреслила проблеми в організації самостійної роботи студента.
Генсецька О.М., заступник директора з навчальної роботи, подякувала за педагогічні пошуки викладачам і відзначила, що усі ми вчимося працювати в нових умовах і такі заходи і поради колег, обмін досвідом є необхідними.
Жельчик О.М., директор коледжу, відмітив, що необхідно постійно самовдосконалюватись, уникати плагіату, має бути прикладне спрямування пошукової роботи, яке дає хороші результати.
Методист Савченко С.О. здійснила пошукову віртуальну екскурсію для працівників з метою надання інформації щодо пропозицій підвищення кваліфікації на 2021 рік.
Директор закладу Жельчик О.М. та заступник директора з навчальної роботи Генсецька О.М. підсумували роботу семінарів та наголосили на основних завданнях роботи педагогічного колективу на друге півріччя навчального року.
ФОТО
ПРЕЗЕНТАЦІЯ |