Дотримання принципів академічної доброчесності студентами та педагогічними працівниками є складовою забезпечення якості фахової передвищої освіти у Горохівському фаховому коледжі ЛНУП.
З метою формування та утвердження академічних і моральних цінностей, соціальної активності та відповідальності у кожного члена коледжівської спільноти у закладі розроблено та введено в дію Положення про академічну доброчесність у ВСП «Горохівський фаховий коледж ЛНУП».
Саме цей нормативний документ взяли за основу адміністрація коледжу та студентський актив під час спільного засідання на тему:«Академічна доброчесність: правила гри чи справа честі?», яке відбулось 8 листопада 2023 р.
Заступник директора з виховної роботи Світлана Івашко у своєму виступі зупинилась на понятті академічної доброчесності як сукупності етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися усі учасники освітнього процесу.
Про принципи академічної доброчесності та відповідальність за їх порушення говорили Діана Мікульська, студентка ІІ курсу, голова студради та Оксана Фокіна, третьокурсниця. Не оминули увагою й «улюблене» питання всіх студентів – списування. Його порушив студент ІІІ курсу Юрій Козодой. В дискусії, яка миттєво пожвавилась, взяли участь Василь Стець, Анна Щерблюк та Соломія Пиньковська, студенти ІІ курсу. Анна Беляк, студентка випускної групи ІV курсу, поділилась досвідом перевірки курсової роботи на плагіат згідно Положення про систему запобігання та виявлення академічного плагіату у Горохівському фаховому коледжі ЛНУП.
В.о. директора Олег Жельчик звернув увагу студентів на важливості дотримання ними принципів академічної доброчесності для забезпечення об’єктивності та достовірності оцінювання викладачами їх знань, а також запевнив, що подібні засідання будуть відбуватися частіше, оскільки співпраця адміністрації та студентських лідерів була й надалі буде результативною.
Методист коледжу Світлана Савченко зауважила, що в освітньому процесі не менш важливим є дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками, адже в певній мірі вони є прикладом для здобувачів освіти, майбутніх кваліфікованих фахівців.
|