Забезпечення якості дистанційного навчання – першочергове завдання для педагогічного колективу Горохівського коледжу ЛНАУ. Відповідно до внутрішньої системи забезпечення якості освіти заклад має необхідні ресурси, електронні системи, кадровий потенціал для забезпечення якості освіти в умовах карантину. Розклад занять розроблено з урахуванням можливості спілкуватися і обговорювати питання тем лекцій, проводити практичні вебінари зі здобувачами освіти в режимі відео занять за допомогою дистанційного відео зв’язку Google meet.
Виконання освітніх програм в умовах дистанційної форми навчання здійснюється на освітніх платформах Moodle, Google Classroom, які є дієвим засобом взаємодії, а також самостійної роботи студента і контролю викладачем виконаних завдань.
Створені Viber-групи циклових комісій, кураторів груп, адміністрації коледжу щодня працюють над покращенням роботи в режимі навчання з використанням дистанційних технологій. Веб-сайт закладу освіти, Facebook, Instagram, Messenger, e-mail, Viber-групи групи студентів і викладачів – активні помічники комунікацій учасників освітнього процесу.
Адміністрацією коледжу здійснюється плановий контроль якості проведення відео занять, активності студентів, наповнення дистанційних платформ навчально-методичними матеріалами під час нової організації освітнього процесу та аналіз застосування викладачами сучасних методів навчання, інформаційних технологій. Проводиться дистанційно анкетування здобувачів освіти за допомогою Google форм.
Участь студентів у відео заняттях - не тільки їх обов’язок, а й індикатор якості роботи як кожного викладача, так і всього педагогічного колективу. Творчий та інноваційний підхід, врахування індивідуальності здобувача дає змогу викладачу змістовно і цікаво провести відео заняття.
|